Educació Infantil

ELS PRIMERS DIES A P3

Els infants de P3 han iniciat una nova etapa!

Aquí teniu alguns moments dels primers dies: l'entrada a l'escola, el pati, diferents   activitats, el menjador, la migdiada,...

PRESENTACIÓ CLASSE DE P3

HOLA FAMÍLIES!

SOM LA CLASSE DE P3, ÉS EL NOSTRE PRIMER ANY A L’ESCOLA I TENIM MOLTES GANES DE PASSAR-HO BÉ I APRENDRE MOLTES COSES!

ENS AGRADA JUGAR, CANTAR I TAMBÉ BALLAR, ENS AGRADA MOURE’NS MOLT I TENIM MOLT DE RITME!

SALUTACIONS FAMÍLIES!

PRESENTACIÓ CLASSE DE P4

HOLA, SOM LA CLASSE DE P4!!

COM VEIEU JA NO SOM ELS MÉS PETITS.  JA PORTEM  UN CURS D'EXPERIÈNCIES.

US PODEM ASSEGURAR QUE ENS AGRADA MOLT VENIR A  L'ESCOLA.

ENS ESPEREN MOLTES NOVETATS, ENS ESTEM FEM GRANS I AIXÒ ES NOTA. ENS HO PASSEM MOLT BÉ JUNTS I ENS AGRADA AJUDAR-NOS.

EL NOSTRE DIA A DIA: NOUS REPTES I PROPOSTES, QUE BEN SEGUR, ENTRE TOTS I TOTES, SEREM CAPAÇOS DE PODER-LOS ACONSEGUIR.

PRESENTACIÓ CLASSE DE P5

Hola a totes i a tots!

Som els més grans del parvulari i estem molt contents! Aquest any ens retrobem amb la Judit, ella va ser la nostra mestra durant un temps a P3. Aquest any però, també estem amb l’Eva Zapata a les tardes.

Som un grup molt xerraire, actiu i dinàmic. Ens agrada la marxa, la gresca i la xerinola però també tenim moltes ganes d’aprendre coses noves!

Som uns nens i nenes molt responsables, per això tenim dues mascotes a la classe, són dos peixets, es diuen Petons i Abraçades, els estem cuidant molt bé!

Ah, i també tenim una amiga nova, la Mariana. La classe de P5 és molt bonica, ens agraden moltíssim les propostes de joc i d’aprenentatge, quan vulgueu, esteu convidats a conèixer-la!!

ELS PRIMERS DIES A P3