Home FEM TEATRE TEATRE CICLE MITJÀ : “ MISTERI A L’ESPAI”

TEATRE CICLE MITJÀ : “ MISTERI A L’ESPAI”

La companyia “Teatre de mitjanit” formada per alumnes de tercer(Adam,Amalia,Andrea, David ,Erik, Mireia, Noa, i Pau) i de quart ( Ayman, Elisabeth, Ethan, Javier,Jing, Marina, Miguel i Yaiza) , ha representat  l’ obra “ Misteri a l’espai”, a partir d'un guió d’Adelaida Frías, però variat i adaptat pel propi grup d’alumnes.

La lluna va serl' espectadora convidada especial. Tot el públic va aplaudir el treball dels actors i les actrius.

Un grup d’astronautes: Neil, Michael i Buzzi (en honor als tres astronautes que van trepitjar la lluna per primer cop: Neil Amstrong, Michael Collins i Buzz Aldrin), ajudats per dos robots R4 i R5, emprenen un viatge a l’espai. Els esperen alguns entrebancs, però la visita de les Fades lletrades acompanyades per les Lletres sembla que hi troben la solució. Però en realitat, són els robots els autèntics herois de l’operació.

Darrera actualització de divendres, 23 de gener de 2015 13:11