Home TERRA I HUMANS, UNITS DE LES MANS! Terra i humans, units de les mans!

Terra i humans, units de les mans!

El Projecte Global de Centre del curs 2015-2016 gira al voltant del medi ambient i de la sostenibilitat. Els alumnes han triat el seu nom:” Terra i humans, units de les mans

L’objectiu global és conservar i millorar el nostre planeta.

L’objectiu proper és transformar el nostre entorn per millorar-lo.

L’objectiu personal és canviar actituds i adquirir compromisos de grup i personals per aconseguir-ho. Cada grup classe s’ha marcat un repte de grup i unes accions per aconseguir-lo.

“PENSEM GLOBALMENT(el món) I ACTUEM  LOCALMENT (amb el meu cos, a casa, a l’escola, al barri, al poble...)”

Cada grup ha decidit  en quins continguts concrets centrarà el seu projecte i quin és el seu repte. Els reptes passen per observar, conèixer, difondre, tenir cura, transformar, canviar hàbits... Aquest projecte és el fil conductor per posar en joc les preguntes i les hipòtesis dels alumnes, la cerca d' informació, la utilització de diferents fonts, les representacions  gràfiques, els mapes conceptuals que posaran en relació els coneixements apresos ...i  el treball cooperatiu. Posarem especial cura també en la comunicació/ exposició dels projectes a altres alumnes de l' escola.

Els diferents àmbits triats pels alumnes són: el bosc, els arbres, els peixos, la defensa forestal, la lluita contra els incendis, la defensa  del riu Llobregat, la selecció de residus i el reciclatge, el consum responsable, les energies renovables, el canvi climàtic, l’estalvi energètic...

La participació en el projecte Euronet 50/50 i  formar part de la XESC (Xarxa d’escoles sostenibles de Catalunya) són objectius de centre lligats al nostre projecte global 15-16.

Darrera actualització de dijous, 17 de març de 2016 19:04