Home JOCS FLORALS JOCS FLORALS - SANT JORDI 2016

JOCS FLORALS - SANT JORDI 2016

Aquest any a l’escola viurem la diada de Sant Jordi el proper dilluns 25 d’abril.
A la tarda, a partir de les 15:00 h celebrarem els Jocs Florals, el certamen literari que cada any té lloc per Sant Jordi. Els nens i nenes d’ Educació Infantil ens presentaran els seus “Llibres d’aula” i es lliuraran premis als contes, poemes, poemes visuals i còmics, fets pels nens i nenes de Primària  .
Durant tot el dia, els alumnes de sisè ajudats per mestres organitzaran una paradeta de llibres i podreu comprar els que us agradin!! Aquest any hi haurà també una paradeta organitzada per l'AMPA, on podreu comprar punts de llibre i altres detalls elaborats per un grup de famílies.
TOTS I TOTES HI ESTEU CONVIDATS I CONVIDADES!!
Us hi esperem!                                                                       L’equip de mestres