Home Escola Nota informativa

Nota informativa

US PASSEM ALGUNES INFORMACIONS QUE HEU DE TENIR EN COMPTE:

1. DIES FESTIUS
  2. CANTATA DELS QUATRE ELEMENTS
  3. TRANSFORMACIÓ DEL PATI

DIES FESTIUS

Us recordem que el proper dilluns 16 de maig és festiu, el divendres 20 de maig és la Festa Major i el dilluns 23 de maig és festa de lliure disposició i per tant, aquests tres dies, l’escola romandrà tancada.

CANTATA DELS QUATRE ELEMENTS

Reserveu-vos la tarda del divendres dia 3 de juny perquè serà una tarda especial pels alumnes de la nostra escola. A partir de les 17h de la tarda, al centre poliesportiu Pau Gasol, tindrà lloc una cantata acompanyada de moviment i pintura relacionada amb els 4 elements (terra, aire, aigua i foc) que són l’eix temàtic del nostre projecte de centre aquest curs. En aquesta cantata comptem amb la col·laboració de mestres i alumnes de l’escola de música i podrem veure els primers resultats del projecte “Més música, mestres” on l’alumnat de 4t està aprenent a tocar instruments de vent metall.
Us donarem més informació al respecte quan s’apropi la data de l’esdeveniment.

TRANSFORMACIÓ DEL PATI

Com heu pogut veure aquests dies, el nostre pati va prenent una altra forma.

Des de l’Ajuntament s’està fent una plantada d’arbres (cinc moreres, un til·ler i plantes enfiladisses), que donaran ombra, frescor i verdor al nostre pati.

D’una altra banda, volem comunicar-vos que el “fem dissabte “ del passat dia 7 de maig, va ser un èxit i que amb la gran col·laboració de les famílies assistents, varem construir: un hort, una jardinera, una cuineta, un rocòdrom, un tres en ratlla, la redistribució de l’espai de la pista...

Estem orgullosos d’aquest inici de treball col.lectiu pel pati que somiem i volem.
Ara encara ens queda feina per fer el que havíem previst en aquesta primera fase: acabar la cuineta, pintar una xarranca, fer una zona d’aparcament de patinets i patins... i necessitem ajut per acabar-ho!!
Les persones que  pogueu venir a l’escola per poder treballar amb el José i altres pares, una estona al matí o a la tarda, us agrairem que ho comuniqueu i ho acordeu.
Els nens i nenes estan feliços de poder tenir un pati cada cop més bonic i amb més propostes de joc.                 Gràcies a tothom per fer-ho possible!

Que tingueu un molt bon cap de setmana!!

L’equip de mestres

Darrera actualització de divendres, 13 de maig de 2016 17:51