Home Cicle Superior PRESENTACIÓ SISÈ

PRESENTACIÓ SISÈ

Som la classe de sisè

Som un equip agradable, treballadors, bromistes, divertits, simpàtics, esportistes, xerraires, atents, amables i sempre ens ajudem els uns als altres.

Ens agrada estar junts sempre, llegir i fer de padrins als nens i nenes petits, resoldre enigmes, fer experiments, anar a les sortides, jugar a jocs de taula i al pati ( la majoria som futbolers) i sobretot passar-ho bé.

Aquest curs, com és l'últim, farem sabó per vendre'ls a la Fira de la Puríssima (esperem que vingueu tots), anirem de colònies a la neu per aprendre a esquiar i també farem tallers nous a l'escola.

Volem que aquest curs sigui inoblidable, fantàstic i divertit. Que tots aprenguem molt i estem preparats per anar a l'institut.

Esperem que no hi hagi problemes entre nosaltres ni amb cap alumne de l'escola. A la fi som els grans de l'escola i hem de donar exemple.

"SOM UNS CRACS"