Home TERRA I HUMANS, UNITS DE LES MANS! Concert en 360 graus: Els quatre elements

Concert en 360 graus: Els quatre elements

El curs passat, quan vam presentar la Cantata Els quatre elements amb l’Escola Blai Net al Pau Gasol, tècnics de l’Ajuntament van venir a enregistrar el concert en 360 graus. Per gaudir del vídeo, passeu el ratolí, o el dit per damunt la imatge, i moveu-la com vulgueu, i veureu què passa…!

El Complex Esportiu Pau Gasol es va omplir d’art: música, cançó, dansa, pintura i poesia. I els artistes, els nens i nenes de l’escola Antoni Gaudí i les seves mestres i els nois i noies de l’escola de Música i els seus mestres. Ens va acompanyar l’artista etíop Tamrat Gezahegne que dedica la seva pintura als pobles indígenes que defensen de manera autèntica i real, la Terra que ens acull.

Va ser una jornada esplèndida, amb una gran coral de l’Escola Gaudí, la banda de l’escola Gaudí/Blai Net, i l’Orquestra Comunitària de la Blai Net!

Darrera actualització de dimecres, 21 de desembre de 2016 09:21