Home Escola COMENÇA EL NOU CURS!!

COMENÇA EL NOU CURS!!

COMENÇA UNA NOVA ETAPA DEL CAMÍ PLENA DE LLUM I COLOR!!

Acabem de començar el curs 2017-2018 i esperem i desitgem que sigui un curs engrescador i de treball ben fet, d’aprenentatge individual i col·lectiu, de participació i col·laboració i de serenitat i bon ambient creat entre tots i totes. Nosaltres, l’equip de mestres, hem començat a preparar el nou curs amb il·lusió i empenta i esperem que sigui compartida per tots vosaltres.

QUE SIGUI UN BON CURS PER A TOTHOM !!! I QUE JUNTS FEM PINYA!!!

Us lliurem el llistat de mestres que formem l’equip humà d’aquest curs i altres informacions necessàries i útils. Com sempre, restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.
L’ equip directiu
HORARI ESCOLAR

Matí : 9h- 12’30h Tarda: 15h -16’30h Menjador:12’30h-15h

EDUCACIÓ INFANTIL

Entrada a l’escola Les portes de la Plaça Gaudí s’obriran quinze minuts abans de les 9h i cinc minuts abans de les 15h, i les famílies hi podreu esperar. A les 9h i a les 15h menys dos minuts s’obrirà la porta de l’escola i les famílies entrareu a acompanyar els vostres fills i filles fins la porta de l’aula corresponent.
La recollida dels alumnes tant al matí com a la tarda per part de les famílies es farà directament a la porta de cada aula.

PRIMÀRIA

Entrada a l’escola.
Les portes de la Plaça Gaudí s’obriran 15 minuts abans de les 9h, i cinc minuts abans de les 15h, i les famílies podreu accedir-hi com a espai d’ espera. A les 9h i a les 15h menys dos minuts s’obrirà la porta de l’escola per fer l’entrada dels alumnes, que aniran pujant a la seva aula de manera fluida i tranquil·la sense fer files. Les mestres esperarem els nens i nenes als diferents espais de l’escola.

Sortida de l’escola A les 12’30 i a les 16’30 els mestres ,des de primer fins a tercer, acompanyaran els seus alumnes fins al pati, les famílies els esperareu per recollir-los. Els alumnes grans surten sols, també per la Plaça Gaudí.

Famílies, ARRIBAR PUNTUAL A L’ESCOLA ÉS IMPORTANT!! Us demanem que a casa us ho plantegeu com un objectiu d’aquest curs.
Per fer qualsevol gestió s’haurà d’anar a l’escola per l’entrada principal .
L’ Emi obrirà la porta principal a les 9h. per a les gestions de menjador

Darrera actualització de dimarts, 12 de setembre de 2017 07:55