Home Presentació

Presentació i benvinguda

L'AMPA som una associació de les mares i pares d'alumnes, que hi col·laboren de forma voluntàriaUs volem animar a participar d'una manera activa a l'associació.
L'entitat està reconeguda legalment en el Registre General d'Associacions de la Generalitat de Catalunya i el Registre Municipal d'Entitats. Les funcions de L’AMPA estan regulades per un decret de la Generalitat de Catalunya i pels propis estatuts.

Els nostres objectius:

• Mantenir i millorar la qualitat de l'ensenyament que reben els nostres fills i filles. Creiem en una escola plural i de qualitat.
  • Treballar en col·laboració amb la direcció de l'escola i l'equip pedagògic.
  • Fomentar la col·laboració i participació de les famílies a la vida escolar.
  • Fomentar activitats d’interès per a tota la comunitat escolar
  • Donar suport puntual amb recursos que millorin la dotació de l'escola.

Volem que l’AMPA sigui un espai OBERT a la participació de les mares i pares de l’escola.

Com a voluntaris, els pares i mares dediquem a les activitats de l'associació el temps i coneixements que tenim, per oferir a les famílies:

Organització d'activitats extraescolars per a l'alumnat i per les famílies.

Gestió de material escolar.

L'AMPA GAUDÍ... MOLA!