Presentació i benvinguda

Preparats?? Arriba la nova AFA!

Hi havia una vegada 19 persones inquietes, amb il·lusió i ganes de col·laborar en el projecte educatiu de l'escola,
que es van posar d'acord per iniciar una nova aventura: la nova AFA (Associació de Famílies d'Alumnes) L'AFA és la nostra nova identitat!

A la darrera assemblea de l'AMPA es va aprovar el canvi d'AMPA a AFA. Aquest canvi és una solució integradora per l'àmplia diversitat de famílies que tenim a l'escola i a la societat. La diversitat i la pluralitat ens fa enriquir i la nova identitat adaptar-nos. Volem agrair tota la feina feta als actuals membres de l'AMPA, que sabem que és molta i a vegades no s'aprecia. I aprofitem per donar la benvinguda a totes les persones voluntàries que vulgueu formar part de la nova AFA.
Animeu-vos a participar!

L'objectiu de la nova AFA és treballar per projectes i comissions al llarg de tot el curs, per poder facilitar la participació de tothom, contribuir a millorar la comunicació entre escola, alumnes i famílies i així, enriquir l'experiència de tots.

Per qualsevol dubte, suggeriment o proposta compteu amb l'AFA!

La nova AFA també vol comptar amb tu!