Home Escola BARREJANT 2017: PER LA LLIBERTAT

BARREJANT 2017: PER LA LLIBERTAT

'LES ESCOLES DE SANT BOI CANTEN A LA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ'. Aquest és el lema que l'ONG Ensenyament Solidari ha escollit aquest any per participar amb les escoles en el Barrejant, la trobada de la cooperació i la solidaritat de Sant Boi.

Us convidem a participar d'aquesta activitat el proper dissabte 30 a les 13h a la plaça Teresa Valls i Diví (la plaça de les piràmides)

Alumnes de totes les escoles hem inventat garrotins que cantarem amb el grup Dantuvi Trio.

Aquesta setmana està sonant, a les entrades del matí, la cançó creada pels nostres alumnes de sisè. Us animen a totes les famílies de l'escola a participar d'aquesta trobada i cantar la cançó plegats (és important que hi anem un bon grup a les 12h per fer l'assaig)

ELS JOVES DE SANTBOI,

VOLEM LA LLIBERTAT,

EXPRESSAR EL QUE SOM,