Home Escola Escola Municipal de Mares i Pares 2017-2018

Escola Municipal de Mares i Pares 2017-2018

Com cada any, ens plau fer-vos arribar la programació de les activitats del Programa de Formació a Famílies "Escola Municipal de Mares i Pares 2017-2018", tot desitjant que aquesta oferta sigui útil per a les famílies i enforteixi els coneixements i lligams de tota la comunitat educativa.

Les activitats han estat dissenyades a partir de les propostes de les famílies assistents a les darreres edicions del programa, de les necessitats que detecten les AMPA i han tingut en compte les aportacions dels equips directius dels centres educatius del municipi.

El programa s'adreça a totes les famílies, mares i pares que estiguin interessats en compartir espais de reflexió i ampliar coneixements en temes relacionats amb l’educació i criança dels seus fills i filles. Com podreu comprovar, cadascuna de les sessions estarà guiada per un o una professional que oferirà pautes pràctiques, estratègies i idees constructives que poden millorar la tasca educativa tant en l’àmbit familiar com en l’escolar i el social.