Home FESTES CARNAVAL CARNESTOLTES 2018

CARNESTOLTES 2018

PROGRAMA DE LA FESTA

• DIMARTS 6 DE FEBRER: Arriba la reina Carnestoltes. Una bona rebuda li farem i tot el que ens mani obeirem.
  • DIES 7,8 i 9 DE FEBRER: Haurem de complir l'ordre donada si no volem anar amb la cara pintada.
  • DIJOUS 8 DE FEBRER: (dijous gras) Al matí farem/menjarem entrepans de truita i botifarra d'ou.
  • DIVENDRES 9 DE FEBRER: TARDA DE RUA.

ESTEU TOTS CONVIDATS A LA RUA I AL BALL FINAL.

Recorregut de la Rua

Sortida de l'escola aproximadament a les 15:30h. per la porta de la pista.

Pujarem per carrer Gaudí fins a la plaça Generalitat i baixarem pel carrer Rosselló fins al carrer Salvador Allende, on girarem a l'esquerra i entrarem a l'escola, de nou per la pista.

• DILLUNS 12 DE FEBRER: Festa de lliure disposició. L'escola estarà tancada.
  • DIMECRES 14 DE FEBRER: A la reina Carnestoltes jutjarem i entre tots el seu futur decidirem. La festa ja s'haurà acabat i tristos ens haurem quedat. Per això, de dol (roba fosca) haurem d'anar, per veure a la reina marxar.
Darrera actualització de dimarts, 6 de febrer de 2018 08:49