Home Cicle Mitjà 4t J. PRESENTACIÓ CURS

4t J. PRESENTACIÓ CURS

Hola! Benvinguts i benvingudes! Aquest curs hem fet un pas cap endavant, ja anem a 4t!

Som 26 a classe, 13 nens i 13 nenes. Tenim una companya nova que es diu Salma. Ens agrada divertir-nos, treballar, fer bromes i sobretot, xerrar!

El primer dia quan vam arribar a classe ens vam trobar la classe desendreçada així que vam acceptar el repte de dissenyar la nostra classe. Vam treballar en grup i després vam poder votar el disseny que més ens agradava. Ja estàvem a punt per preparar la classe!

Ens vam sentir sorpresos i alegres quan vam saber que començàvem a formar part d’un projecte de música a l’escola.

Adéu, gràcies per llegir-nos! Ah! Esteu convidats i convidades a venir a classe, si ho decidiu, endavant! Flipareu!!!!

Alumnat de 4t.