Home Cicle Mitjà 4tX. PRESENTACIÓ CURS

4tX. PRESENTACIÓ CURS

Hola famílies!

Som la classe de quart X de l’escola Antoni Gaudí, un grup format per 25 alumnes, som els mateixos alumnes de l’any passat, no hi ha hagut cap novetat respecte a 3r , continuem sent 11 nenes i 14 nens molt especials i divertits.

Ens definim com una classe molt xerraire, simpàtica i juganera,  som treballadors i sobretot molt carinyosos . Ens agraden moltes coses de l’escola com fer experiments, jugar, fer esport, la música, el teatre, però el que més ens agrada són les sortides i les colònies. El que no ens agrada és que ens molestin i tampoc ens agraden les mentides, les baralles i els insults.

Esperem que aquest curs sigui molt divertit, ple d’activitats interessants i que ho passem molt bé, però que no sigui molt difícil.

Bé famílies ens acomiadem, adéu i fins un altre curs.

Ahhh!!! No oblideu deixar el vostre comentari.