Projecte d'escola curs 2018-2019

Benvolguts i benvolgudes,

Aquest curs volem conèixer més i millor la nostra ciutat. Des de cada classe volem fer diferents Mirades a Sant Boi i descobrir els seus monuments i la seva història, les seves festes i tradicions, la seva geografia i la seva natura, l’urbanisme i l’arquitectura, l’art i la cultura, la salut i l'educació i molts altres projectes i la seva gent.

Amb tots els nens i nenes hem proposat el nom que li volem donar al PROJECTE GLOBAL de l’escola d’aquest curs.

Els noms proposats pels nens i nenes han ressaltat la convivència, la il·lusió, l’estima i l’empenta per viure junts.

SANTBOIANS I SANTBOIANES CONVIVIM AMB MOLTES GANES” Aquest és el primer dels noms triats. Però en tenim molts més: Sant Boi ets especial!,Sant Boi, drets per tothom!,El món estimem i Sant Boi cuidem,Sant Boi és una ciutat que sempre moltes mirades tindrà, Sant Boi a les nostres mans!,A Sant Boi, junts i juntes crearem el futur!,Sant Boi evoluciona així és més valuosa,A Sant Boi acollim a tothom amb alegria i il·lusió,T’ estimem Sant Boi, GAUDIm Sant Boi.

El dia 26 d'octubre vam fer la Presentació del Projecte “Sant Boi Mirades”davant de tots els nens i nenes i com que ens va agradar molt, la varem repetir el dia 13 de desembre per a totes les famílies. El següent vídeo recull aquesta presentació.

Darrera actualització de dimecres, 6 de març de 2019 11:22