NOVETAT PREINSCRIPCIÓ

PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

Les dates de la preinscripció seran del 13 al 22 de maig via telemàtica i presencialment del 19 al 22 de maig (consulta aquí el calendari complert)

VIA TELEMÀTICA: del 13 al 22 de maig

Feu servir aquesta modalitat en la mesura del possible

Empleneu la sol·licitud de preinscripció (castellà). Un cop realitzada envieu un correu electrònic a l'escola de la primera opció escollida, adjuntant el resguard de sol·licitud i la documentació escanejada o fotografiada.

ACCÉS A LA SOL·LICITUD TELEMÀTICA

(quan entreu a la pàgina de sol·licitud busqueu, baixant, l'accés a internet)

Un cop revisem que està tot correcte, us enviarem un justificant de recepció que serveix de comprovant oficial (si hi ha alguna errada o falta algun document us avisarem).

VIA PRESENCIAL: 19, 21 I 22 de maig

Cal demanar cita prèvia a través d'aquest aplicatiu:

ACCÉS APLICATIU CITÀ PRÈVIA

L'horari d'atenció serà al matí de 9h a 13:30

Per poder realitzar les preinscripcions presencials haureu de tenir en compte les següents mesures de seguretat:

• Mantenir 2 m de distància del personal que farà la preinscripció.
  • Recomanable portar guants i obligatori l’ús de la mascareta.
  • Assistir-hi només una persona per família.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER QUALSEVOL DE LES DUES MODALITAT

• La sol·licitud de preinscripció (o resguard)

SOL·LICITUD en pdf

• Documentació identificativa:
    •  Original i fotocòpia del llibre de família o documents relatius a la filiació.
    • Original i fotocòpia del DNI, NIE, passaport o altres documents d’identitat del Pare, Mare o tutor/a legal.
    • Original i fotocòpia del DNI/NIE, passaport o altres documents d’identitat de l’alumne/a, si en té.
  • Documentació acreditativa dels criteris de prioritat: Original i fotocòpia de la documentació relacionada amb els criteris que s’al·leguin a efectes de barem:
    • Acreditació de ser beneficiari de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.
    • Certificat o targeta acreditativa de la discapacitat (expedit per Treball, Afers Socials i Famílies)
    • Títol de família nombrosa o monoparental

Darrera actualització de dijous, 14 de maig de 2020 22:49