Home Consell Escolar Carta de compromís

Carta de compromís

Ens dirigim a vosaltres per a comunicar-vos que a l’escola estem elaborant la CARTA DE COMPROMÍS EDUCATIU i per explicar-vos en què consisteix.

L’article 20 de la Llei d’educació 12/2009, de 10 de juliol, defineix la carta de compromís educatiu, en el marc del projecte educatiu del centre, com el document que expressa els objectius per assolir un entorn de convivència i respecte pel desenvolupament de les activitats educatives. Mitjançant la carta de compromís educatiu es vol potenciar la participació de les famílies en l’educació dels seus fills i filles. Tots els membres de la comunitat educativa tenim uns drets i unes obligacions i hem de satisfer el dret a l’educació dels nostres nens i nenes per mitjà de la cooperació entre tots.

La Carta de compromís educatiu és un document que recull aquells aspectes a què ens comprometem d’una banda l’escola i d’una l’altra banda les famílies respecte a l’educació dels nens i nenes.
Les funcions educadores de la família i del professorat són complementàries i requereixen el compromís mutu per aconseguir l’objectiu de formar persones autònomes, responsables i actives en la societat.
Aquest document ha de ser elaborat entre tota la comunitat educativa, és per aquest motiu que seria molt positiu que participéssiu com a famílies en la seva elaboració.
Us demaneu que en parleu i ens retorneu aquest full amb les vostres propostes.
SI NECESSITEU MÉS INFORMACIÓ, parleu amb les mares delegades,elles poden informar-vos) Com ja us vam informar el passat dilluns 4 d’abril de 17h a 17’30h, el Jesús i la Maite us vam atendre els dubtes.

Retorneu el full que hem repartit abans del dia 8 d’abril a la tutora del vostre fill-filla.

Moltes gràcies!                                                                            L’equip directiu

Darrera actualització de dijous, 2 de juny de 2011 13:26