Home SALUT A CADA MINUT! Cloenda Projecte SALUT A CADA MINUT

Cloenda Projecte SALUT A CADA MINUT

L’activitat final que hem fet a l’escola per concloure el projecte de la SALUT ha estat realitzar una sèrie d’exposicions entre tots els cursos de primària i una gincana.

Tots hem pogut explicar el que hem après i tots hem pogut escoltar el que han après els altres.

Això ens ha permès conèixer el que han anat treballant i aprenent els diferents cursos durant tot l’any i posar en comú coneixements i dubtes sobre aquest apassionant tema com és la SALUT.

I el divendres 17 de juny, tota l'escola va participar a una gimcana distribuïda per tota l'escola, ens ho vam passar d'allò més bé... Aviat podreu gaudir de més fotos i algun vídeo si cliqueu a les imatges!

GINCANA DE LA SALUT

RELAXACIÓ

PENALTIS

CISTELLES

BINGO DE FRUITES

LA GRAN PIRAMIDE

BALL

PUZZLE DE LA SALUT

MASSATGES

REGALEM ABRAÇADES

HÀBITS D'HIGIENE

BATUKA

SUC DE TARONGA

1, 2, 3 PICA PARET

CONTROL MÈDIC

EL GRAN MURAL

MUNTATGE PLÀSTIC

XAPES SALUDABLES

ENDEVINA LA FRUITA

Moltes gràcies a tots els col·laboradors i col·laboradores: mares, pares, mestres, conserges, monitores... perquè entre tots i totes vam aconseguir que la festa fos un èxit. I tots els nens i nenes van mostrar saber treballar en equip. Felicitats!

Darrera actualització de dijous, 20 d'octubre de 2011 14:38