Home Trets d'identitat

Projecte Educatiu

• Som una escola catalana. La llengua catalana és la llengua vehicular i d'aprenentatge de l'escola. Aprenem en català, el castellà i l'anglès.

• Som una escola plural, laica i coeducadora. Eduquem en la diversitat i en la convivència basada en el respecte, en el reconeixement de cada nen o nena i en el diàleg.

• Som una escola acollidora i integradora. Ens centrem en les persones, en la comunicació personal i en l'afecte i compartim valors que ens enriqueixen a tots.

• Som una escola oberta a l'entorn, a les noves necessitats personals, socials, medi ambientals, comunicatives, tecnològiques...

• Entenem l'educació com el desenvolupament integral de totes les capacitats i habilitats personals, socials, intel·lectuals, artístiques... dels nens i nenes.

• Considerem el nen i la nena protagonista del seu propi aprenentatge i li oferim els ajuts que necessita.

• Potenciem l'autonomia personal i l'adquisició dels valors i coneixements per créixer com a persones.

• Aprenem a conviure a l'escola per desenvolupar-nos com a ciutadans i ciutadanes en la nostre societat.

• Fomentem al participació, la comunicació i la cooperació entre els alumnes i amb les famílies.

'El Gaudí s'omple de Dracs'

Darrera actualització de dijous, 9 de març de 2017 09:29