Home Visita EMILI TEIXIDOR Visita de l'Emili Teixidor

Visita de l'Emili Teixidor

Famílies,

La visita d'Emili Teixidor, ha estat molt interessant, ha anat súper bé i se n'ha anat molt content de com són els nens i nenes, de com s'han comportat, de la rebuda, de la feina que hem fet, de la feina que fem i farem. Ens ha animat a lluitar per un món millor i a llegir molt.

Llegeix i creix, ens ha dedicat, per exemple, al llibre d'una nena de l'escola.

VEURE MÉS FOTOS AMB L'EMILI TEIXIDOR

CLASSE DE 1r  CLASSE DE 2n
 CLASSE DE 3r  CLASSE DE 4t
 CLASSE DE 5è  CLASSE DE 6è

Us deixem amb un detall de la carta que li vam fer entrega amb un llibret de recull de tot el treball i experiències dels nens i nenes de l’escola Antoni Gaudí a partir de la lectura dels seus llibres.

Estem molt agraïts per la seva amabilitat, pel seu esforç i la seva dedicació constant als nens i nenes, a promoure en ells el fet de llegir i escriure i a obrir-los nous horitzons, tal i com ho fa amb la Formiga Piga.

Ella, la formiga Piga ja és per sempre més, la nostra amiga, I l’Emili Teixidor, el nostre amic.

A l’escola Gaudí l’estimem !!

Nens i nenes i equip de mestres de l’escola Antoni Gaudí

Darrera actualització de dimarts, 21 de juliol de 2015 11:55