Home JOCS OLÍMPICS XXI Jocs Olímpics

XXI Jocs Olímpics

Ens preparem per realitzar el 21ens Jocs Olímpics Gaudí, jornada esportiva on els nostres alumnes podran realitzar diverses proves esportives, posant tot el seu esforç i col·laborant per millorar la puntuació del seu equip.

El divendres 30 de març a les 9:00 hores del matí sortirem cap a l'estadi d'atletisme Constantí Miranda del nostre poble i tornarem al voltant de les 13:30 hores.

L'hora de sortida de l'escola per Educació Infantil i Primària serà a les 14h. Els alumnes que facin ús del servei de menjador els podreu recollir a les 15 hores.

Recordeu que han de venir equipats per fer esport: xandall, sabatilles esportives i la samarreta de color corresponent a cada alumne i alumna que l'AMPA ha lliurat.

Han de portar aigua, gorra i posar-se crema protectora solar.

Els alumnes han d'esmorzar a casa seva. L'AMPA, com a representant de totes les famílies de l'escola, obsequiarà amb un petit esmorzar a mig matí.

Aquesta activitat està oberta a tots els pares, mares i familiars que vulguin assistir com espectadors.

Les proves es faran al llarg de tot el matí. A partir de les 13h està prevista la cerimònia de clausura i el lliurament de premis.

Esperem la vostra participació encoratjant tot els nostres esportistes des de les grades.

Us demanem als familiars que acudiu als Jocs Olímpics que NO ENTREU DINS DE LA PISTA  ja que això interromp el normal desenvolupament de l'activitat. (Especialment a l'acabament)

Per altra banda, si voleu, podreu recollir els vostres nens i nenes quan acabi l'activitat al mateix complex esportiu. HAUREU DE SIGNAR EL FULL D'AUTORITZACIÓ QUE TENIU A LES AGENDES I LLIURAR-LO A LES TUTORES.

L'EQUIP DE MESTRES

Darrera actualització de dimecres, 11 d'abril de 2012 11:43