Home Horaris Un nou espai de pati!

Un nou espai de pati!

UN NOU ESPAI  DE PATI!!

Com ja us varem comunicar a les reunions de classe, l’ Ajuntament ha estat fent tasques de sanejament i condicionament de la Plaça Gaudí i aquestes tasques ja han finalitzat. Per tant, ja podem començar a fer-ne ús.

A partir del dilluns dia 21 d’octubre començarem a utilitzar la Plaça Gaudí per fer les entrades i sortides i com a zona de pati.

ENTRADA MATÍ I TARDA
A les 8’45 al matí a les 14’55h a la tarda,s’obriran les portes del Carrer Salvador Allende i del Carrer Antoni Gaudí. Les famílies podreu esperar a la Plaça Gaudí.
A les 9h i a les 15h s’obriran les portes de l’escola.
Les famílies d’ Educació Infantil entrareu a acompanyar els vostres fills i filles fins a l’aula o fins a la fila, per als de P5.
Les mestres de 1r, 2n i 3r esperaran els seus alumnes al pati per fer les files. Les famílies de Primària no entrareu.
ATENCIÓ: Els alumnes de 4t, 5è i 6è de Primària, continuaran entrant i sortint per la mateixa porta del Carrer Picasso com fins ara.

Es tornaran a tancar les portes un cop hagin sortit les famílies d’ Educació infantil, no més tard de les
9’10 al matí i no més tard de les 15’05 a la tarda.

Per a fer gestions amb Menjador o AMPA , cal donar el tomb i entrar per la porta principal del Carrer Picasso. Us demanem la col·laboració en aquest aspecte.

SORTIDES MATÍ I TARDA
S’obriran les portes de la Plaça, cinc minuts abans, a les 12’25 i a les 16’25.
Les famílies d’ Educació Infantil entrareu a recollir els fills i filles.
Les altres famílies esperareu a la Plaça Gaudí i aniran sortint els vostres fills-es.
Els alumnes de 4t, 5è i 6è surten pel Carrer Picasso.
Desprès es tornarà a tancar aquest espai , no més tard de les 16’45h.

Us demanem la vostra col·laboració en les sortides i que considereu aquest espai com un pati escolar, per tant

no hi entreu fumant, ni amb gossos...

Com sempre que fem canvis, els experimentarem i els valorarem i si hem de fer alguna modificació , us la farem saber.
                                                                                                                              Moltes gràcies
L’equip directiu