Home Cicle Inicial
Cicle Inicial

PRESENTACIÓ CLASSE DE SEGON

Bon dia a tothom!!

Som la classe de segon. Estem molt feliços de començar un nou curs. Aquest any tornem a estar amb la nostra tutora, la Laura!  Som una classe que ens estimem molt i som molt bons companys i companyes. Cada vegada som més grans i estem aprenent a treballar molt bé en equip! Ens agrada fer moltes coses junts: jugar, fer bromes, riure, aprendre coses noves, participar...Ens encanta la nostra escola!!

Aquest any la Jennifer ha hagut de marxar amb la seva família a Galícia. La trobarem molt a faltar! Esperem que estigui molt bé a la seva nova escola amb els seus nous amics! A nosaltres sempre ens tindrà!!

Adéu a tothom!

1r. PROJECTE PRESTATGE

Darrera actualització de dimarts, 11 de desembre de 2018 13:03

1r. PRESENTACIÓ CURS

HOLA!!! SOM ELS NENS I NENES DE PRIMER!!

ESTEM MOLT CONTENTS PERQUÈ AQUEST ANY COMENCEM PRIMÀRIA!! HEM CRESCUT I CADA VEGADA SOM MÉS GRANS I RESPONSABLES. SOM NENS I NENES DIVERTITS, BROMISTES I ENS AGRADA MOLT AJUDAR-NOS. LA LAURA ÉS LA NOSTRA TUTORA D’AQUEST ANY I TOTS JUNTS FORMEM UN BON EQUIP!!

AQUEST CURS TENIM UNA COMPANYA NOVA, L’AISHA. TENIM MOLTA SORT DE QUE ESTIGUI A LA NOSTRA CLASSE, ESTEM SEGURS QUE ESTARÀ MOLT BÉ A LA NOSTRA ESCOLA. A MÉS, TENIM UNA CLASSE NOVA QUE ENS AGRADA MOLT!!

ESTEM SEGURS QUE SERÀ UN ANY MOLT BONIC I QUE PODREM APRENDRE MOLTES COSES NOVES!!

FINS AVIAT!!

Darrera actualització de dimarts, 30 d'octubre de 2018 11:34

2n. PRESENTACIÓ CURS

Els infants de 2n som nens i nenes feliços i encara que siguem de diferents colors no passa res, ens estimem i som tots i totes iguals. Ens agrada abraçar-nos i fer-nos petons. Som alegres, divertits, mandrosos però treballadors alhora i molt xerraires.

Esperem a 2n poder aprendre moltes coses, entre elles aprendre a treballar en equip. Per qualsevol cosa, ja sabeu on som!