Home Cicle Mitjà
Cicle Mitjà

PRESENTACIÓ CLASSE DE 3r

Hola,

Som la clase de tercer de l’Escola Antoni Gaudí de Sant Boi de Llobregat. Som molt amables, ens agrada molt jugar, fer les activitats de l’escola i ens agrada la natura, cuidar la nostra escola i també la resta de companys i companyes. Tenim una tortuga a la classe que es diu Set i ens agrada molt cuidar d'ell.

PRESENTACIÓ CLASSE DE 4t

Hola, som la classe de 4t, de l’escola Antoni Gaudí.

Som 26 nens/es en total. La nostra mestra es diu Jennifer és molt guapa i divertida i parla amb un micròfon perquè té nòduls a les cordes  vocals i així no força la veu.

Nosaltres som una classe divertida de nens i nenes amables, simpàtics i ens agrada molt xerrar i jugar, però quan hem de treballar no s’escolta ni una mosca. Som un bon grup.

Ens agrada els esports, la música, ballar, el teatre, la tecnologia, etc.. Ens agrada molt superar reptes i el primer que vam resoldre va ser el de la motxilla viatgera.

Estem descobrint moltes novetats a quart i estem molt motivats i motivades! Si ens voleu conèixer ja sabeu on trobar-nos.

Atentament,

La pinya de 4t.

4tX. PRESENTACIÓ CURS

Hola famílies!

Som la classe de quart X de l’escola Antoni Gaudí, un grup format per 25 alumnes, som els mateixos alumnes de l’any passat, no hi ha hagut cap novetat respecte a 3r , continuem sent 11 nenes i 14 nens molt especials i divertits.

Ens definim com una classe molt xerraire, simpàtica i juganera,  som treballadors i sobretot molt carinyosos . Ens agraden moltes coses de l’escola com fer experiments, jugar, fer esport, la música, el teatre, però el que més ens agrada són les sortides i les colònies. El que no ens agrada és que ens molestin i tampoc ens agraden les mentides, les baralles i els insults.

Esperem que aquest curs sigui molt divertit, ple d’activitats interessants i que ho passem molt bé, però que no sigui molt difícil.

Bé famílies ens acomiadem, adéu i fins un altre curs.

Ahhh!!! No oblideu deixar el vostre comentari.

3r VISITA LA PEDRERA

Hem anat a visitar la Pedrera i hem vist les golfes, el terrat i un pis. Hem vist la casa Batlló des de l’autocar.

També hem vist des del terrat la Sagrada Família i hem vist una maqueta de la Pedrera.

Vam fer 2 viatges en el temps i vam construir els arcs de les golfes.

Després vam anar als Jardins Brossa i hi havia un parc on vam dinar. Vam buscar les lletres i vam jugar amb uns coixins que feien música. Ens ho vam passar genial!