Home Cicle Mitjà
Cicle Mitjà

4tX. PRESENTACIÓ CURS

Hola famílies!

Som la classe de quart X de l’escola Antoni Gaudí, un grup format per 25 alumnes, som els mateixos alumnes de l’any passat, no hi ha hagut cap novetat respecte a 3r , continuem sent 11 nenes i 14 nens molt especials i divertits.

Ens definim com una classe molt xerraire, simpàtica i juganera,  som treballadors i sobretot molt carinyosos . Ens agraden moltes coses de l’escola com fer experiments, jugar, fer esport, la música, el teatre, però el que més ens agrada són les sortides i les colònies. El que no ens agrada és que ens molestin i tampoc ens agraden les mentides, les baralles i els insults.

Esperem que aquest curs sigui molt divertit, ple d’activitats interessants i que ho passem molt bé, però que no sigui molt difícil.

Bé famílies ens acomiadem, adéu i fins un altre curs.

Ahhh!!! No oblideu deixar el vostre comentari.

3r VISITA LA PEDRERA

Hem anat a visitar la Pedrera i hem vist les golfes, el terrat i un pis. Hem vist la casa Batlló des de l’autocar.

També hem vist des del terrat la Sagrada Família i hem vist una maqueta de la Pedrera.

Vam fer 2 viatges en el temps i vam construir els arcs de les golfes.

Després vam anar als Jardins Brossa i hi havia un parc on vam dinar. Vam buscar les lletres i vam jugar amb uns coixins que feien música. Ens ho vam passar genial!

3r. PRESENTACIÓ CLASSE

Hola, som els nens i nenes de 3r de l’escola Antoni Gaudí.

Som 26 nens i nenes divertits i divertides, llestos i llestes, guapos i guapes i ens agrada molt treballar però ens agrada més xerrar! Per això fem moltes converses!

Tenim un tub de cartró que li ha sortit molsa i cada dia el reguem per poder-lo estudiar i ja portem un any cuidant-lo!

Aquest curs ens esforçarem molt per portar-nos bé, aprendre molt i descobrir coses noves! Segur que viurem moltes aventures!

Esperem que visiteu molt la web de l’escola!

Serà un curs genial!

Júlia, Roxanna,  Aitana, Mohamed, Hajar, Inés, Abril, Leire, Ariadna, Amina, Amr, Hugo, Erica, Janna, Rim, Farah, Iván, Aladdine, Barae, Siraj, Bilal, Abdellah, Adam, Amin, Maleeha, Thaynara i Mònica.

4t J. PRESENTACIÓ CURS

Hola! Benvinguts i benvingudes! Aquest curs hem fet un pas cap endavant, ja anem a 4t!

Som 26 a classe, 13 nens i 13 nenes. Tenim una companya nova que es diu Salma. Ens agrada divertir-nos, treballar, fer bromes i sobretot, xerrar!

El primer dia quan vam arribar a classe ens vam trobar la classe desendreçada així que vam acceptar el repte de dissenyar la nostra classe. Vam treballar en grup i després vam poder votar el disseny que més ens agradava. Ja estàvem a punt per preparar la classe!

Ens vam sentir sorpresos i alegres quan vam saber que començàvem a formar part d’un projecte de música a l’escola.

Adéu, gràcies per llegir-nos! Ah! Esteu convidats i convidades a venir a classe, si ho decidiu, endavant! Flipareu!!!!

Alumnat de 4t.