Home Cicle Superior
Cicle Superior

6è a la Fira de la Puríssima

Els nens i les nenes de 6è vendrem sabó per recaptar diners per anar a l’esquiada  tots junts.
Estarem en una parada a la Fira de la Puríssima, davant de la Carpa Fresca,  venent sabons naturals corporals, sabons per la roba i bossetes d’olor.
Els dies 6, 7 i 8 de desembre , des de les 10 a les 21 hores,  us hi esperarem amb molta il·lusió
Bona festa de la puríssima!!!
 La classe de 6è.

Darrera actualització de divendres, 1 de desembre de 2017 19:38 Llegiu-ne més...

Presentació 5è A (Curs 17-18)

Som la classe de 5è A. Som 25 alumnes, 14 nenes i 11 nens. Aquest any hem canviat de profe, es diu María José. També han vingut dues nenes noves. L’Elizabeth ve de l’escola Vicente Aleixandre, que està a Martorell i és divertida i treballadora. L’Alejandra ve de l’escola Ntra. Sra. De la Capilla, que està a Jaén i és alta i simpàtica.
Som agradables, simpàtics, xerraires i graciosos però de vegades no ens esforcem prou. Ens agrada fer esport, el futbol, ballar, explicar anècdotes, dibuixar, escoltar música i jugar amb els nostres amics i amigues.
Aquest curs esperem aprendre moltes coses noves i que sigui diferent! Esperem gaudir molt i ajudar els altres!

Bon curs a tots i totes!

Presentació 5è B (Curs 17-18)

Ja som a cinquè!
Bon dia, ens presentem, som la classe de cinquè B de l’escola Antoni Gaudí i encara no tenim nom.
Primer de tot direm que som una mica impuntuals, que som una mica rucs ja que de vegades ens barallem i que cada vegada que entra una mestra a la classe comencem a xerrar, però intentarem millorar amb l’esforç de tota la classe.
Durant el curs anterior vam millorar en molts aspectes:  ja no ens barallem tant...estem començant a aconseguir el nostre repte; som una mica treballadors; xarrem una mica ja que som amics. Ens hem fet grans, ens estimem tots i juguem més en equip. També sabem estar tranquils. Ens agrada fer activitats però no ens agraden els exàmens sorpresa. Som bromistes.
En aquesta classe hi ha gent molt simpàtica i és fàcil fer amics.

Crec que aquest curs serà fantàstic!!!

EL MUSICAL PARTICIPATIU 6È

La classe de sisè es presenta al musical participatiu “Vine a la banda!”, de S. K. Albrecht i J. Althouse.

La classe de sisè viurà una experiència inoblidable: cantar, ballar i actuar en un musical, inspirat en els anys 50, que els endinsarà en els orígens del rock, amb música en directe i en un teatre "de veritat".

El professorat disposarà de 3 sessions de formació, treballaran veus i coreografia, faran 1 assaig general al mateix teatre i, finalment, tots podran gaudir del vostre espectacle!

VÍDEOS DE L'ESPECTACLE
  1. Vine a la Banda!