Home Escola

BON NADAL I FELIÇ ANY 2018

Consell d'Infància i Adolescència

Benvolguts i benvolgudes,

Hem acomiadat al Pedro de 6è, el nostre representant al Consell dels infants i donem la benvinguda a la Gal.la de 4t.

Els nostres representants són l'Unai de 5è i la Gal.la de 4t.

Actualment, 15 centres educatius i 5 entitats d'iniciativa social aporten representants a aquest organisme del qual formen part 36 infants d'entre 9 i 11 anys. El Consell d'Infància i Adolescència de Sant Boi es va constituir el mes de març de 2015. El seu objectiu és contribuir a fer que els infants exerceixin la ciutadania i participin en el procés de construcció de la ciutat.

Darrera actualització de dilluns, 4 de desembre de 2017 15:50

Avui, dia de la Música a l'escola

DIA 22 de NOVEMBRE, DIA DE LA MÚSICA

Aprofitant el bon temps, els alumnes i mestres hem celebrat plegats el dia de la Música a la pista de l'escola.

Hem interpretat la cançó "Pintem el món de molts colors"  i així tot serà més bonic i farem el món per tu i per mi!!

Tot cantant, hem anat creant un collage fins arribar a obtenir una imatge plena de color i de col·laboració!! BONA FESTA DE MÚSICA!! VISCA LA MÚSICA!!

Darrera actualització de divendres, 1 de desembre de 2017 09:33

Dia Internacional dels Drets de la Infància

Cada 20 de novembre se celebra el Dia Internacional dels Drets dels Infants.
Aquests Drets van ser acordats i reconeguts l’any 1989 a la 20a Convenció de Ginebra. Avui dia, però, hi ha molts estats, països, pobles i racons en què aquests Drets són vulnerats, on els nens i nenes viuen mancats de pau, tolerància, dignitat, llibertat, igualtat i solidaritat.

Escola Municipal de Mares i Pares 2017-2018

Com cada any, ens plau fer-vos arribar la programació de les activitats del Programa de Formació a Famílies "Escola Municipal de Mares i Pares 2017-2018", tot desitjant que aquesta oferta sigui útil per a les famílies i enforteixi els coneixements i lligams de tota la comunitat educativa.

Llegiu-ne més...