Home Horaris
Horaris

Jornada continuada d'estiu

Us recordem que, com cada any, des del dimarts 6 de juny farem jornada continuada.

Horari escola: de 9h a 13h (a la tarda no hi haurà classe)

Menjador: de 13 a 15:30h. (Sortida: carrer Picasso)
Darrera actualització de dimecres, 7 de juny de 2017 08:31

Horari d'atenció a les famílies

HORARI  D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES DE L’EQUIP DIRECTIU

DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES
DIRECTORA
MAITE FILLAT

9:00-9:45
15:00-16:30

10:00-11:00
CAP D’ESTUDIS
NURIA FERNÁNDEZ

11:30-12:30

SECRETÀRIA
ESTER NOGUERA

15:00-16:30
9:00-9:45

Aprofitem per comunicar-vos que sempre que tingueu qualsevol cosa a comentar us agrairem que passeu pel despatx i us atendrem de la millor manera possible.

L’EQUIP DIRECTIU

HORARI ESCOLAR CURS 2016-2017

HORARI ESCOLAR CURS 2016-2017

Matí : 9h- 12’30h  Tarda: 15h -16’30h                                Menjador:12’30h-15h

EDUCACIÓ INFANTIL

Entrada a l’escola  Les portes de la Plaça Gaudí  s’obriran deu minuts abans de les nou i cinc minuts abans de les tres i les famílies hi podreu esperar. A les 9h i a les 15h menys dos minuts s’obrirà la porta de l’escola i les famílies entrareu a acompanyar els vostres fills i filles fins la porta de l’aula corresponent.
La recollida dels alumnes tant al matí com a la tarda per part de les famílies es farà directament a la porta de cada aula.

PRIMÀRIA

Entrada a  l’escola.
Les portes de la Plaça Gaudí s’obriran 10 minuts abans de les 9h,i cinc minuts abans de les 15h, i les famílies podreu accedir-hi com a espai d’ espera. A les 9h i a les 15h menys dos minuts s’obrirà  la porta de l’escola per fer l’entrada dels alumnes, que aniran pujant a la seva aula de manera fluida i tranquil·la sense fer files. Les mestres esperarem els nens i nenes als diferents espais de l’escola. Les famílies ja no heu d’entrar, si us plau.
Sortida de l’escola A les 12’30 i a les 16’30 els mestres ,des de primer fins a tercer, acompanyaran els seus alumnes fins al pati, les famílies esperaran a la Plaça Gaudí per recollir-los. Els alumnes grans surten sols, també per la Plaça Gaudí.

Famílies, us demanem que ens ajudeu a que funcioni aquesta organització, parleu amb els mestres a través de l’agenda o a la sortida. Al matí les mestres han de poder rebre el grup d’alumnes i pujar a les aules per iniciar l’activitat.
Per fer qualsevol gestió s’haurà d’anar a l’escola per l’entrada principal . L’ Emi obrirà la porta principal a les 9h. per a les gestions de menjador.

Jornada continuada d'estiu

Us recordem que, com cada any, des del dilluns 6 de juny farem jornada continuada.

Horari escola: de 9h a 13h (a la tarda no hi haurà classe)

Menjador: de 13 a 15:30h.

Darrera actualització de dimarts, 7 de juny de 2016 06:48

Un nou espai de pati!

UN NOU ESPAI  DE PATI!!

Com ja us varem comunicar a les reunions de classe, l’ Ajuntament ha estat fent tasques de sanejament i condicionament de la Plaça Gaudí i aquestes tasques ja han finalitzat. Per tant, ja podem començar a fer-ne ús.

A partir del dilluns dia 21 d’octubre començarem a utilitzar la Plaça Gaudí per fer les entrades i sortides i com a zona de pati.
Darrera actualització de divendres, 24 de gener de 2014 13:30 Llegiu-ne més...