Home FEM TEATRE
TEATRE

TEATRE QUART

La companyia "18 actors i actrius" de 4tA i 4t B hem portat a l'escena l'obra "El tió al país  dels contes" de la col·lecció “ Contes desexplicats” del grup Vivim del cuentu..

En aquesta ocasió el Tió coneix molts personatges de contes i es recorda la tradició del Tió de Nadal que caga algun regal i... sobretot l'obra ens parla del bon tracte, de com hem de tenir cura els uns dels altres!!

Tots i totes vam aprendre molt bé el nostre paper i vam gaudir del teatre i de la representació, i el públic també.

Felicitats a tots i totes!! I Visca el teatre!!
Darrera actualització de divendres, 17 de febrer de 2017 17:44

TEATRE TERCER

La Companyia de Teatre 17 +1 formada per alumnes de tercer A i B ha presentat l’obra “Un autobús caigut del cel”, basat en el conte del mateix títol de l’autor Bob Graham.

El grup ha fet l’adaptació al teatre afegint-hi variacions, per tant a més a més d’actors i actrius han fet de guionistes. I d’artistes, és clar, doncs els decorats han estat creat per ells.

Ens ha agradat molt fer i veure aquesta obra perquè és divertida , ens parla de cooperació i de comunitat i ens dóna alternatives per al nostre temps lliure, és una obra d’equip!!

Felicitats a tots i totes!!

Darrera actualització de divendres, 17 de febrer de 2017 17:43

2n: Fem teatre! 2n Trimestre Curs 2015-2016

3r: Teatre

TALLER DE TEATRE A CICLE SUPERIOR

La Companyia 17+1 formada per alumnes de 5è i 6è hem representat l’ obra “Clàudia i l’esperit de la muntanya”, basada en l’ obra del mateix títol de l’autora Maria Josep Picó.

El guió ha estat adaptat per nosaltres desprès de llegir l’obra repartida per capítols entre diferents grups, per tant, hem fet de guionistes , d’actors, de decoradors..., tot un gran treball d’equip.
La representació ha estat tot un èxit!! Gràcies públic per assistir a la nostra funció!!
Companyia 17+1