Home Visita EMILI TEIXIDOR
Visita Emili Teixidor

INAUGURACIÓ DE LA BIBLIOTECA EMILI TEIXIDOR

L’1 de febrer de 2012 vàrem rebre a l’escola la visita de l’escriptor Emili Teixidor. Va ser un dia entranyable i inoblidable que sempre formarà part de la història del Gaudí.

És per aquest motiu que el proper 1 de febrer de 2017, cinc anys després de la seva visita, volem fer la inauguració de la biblioteca de l’escola que tindrà per nom Biblioteca Emili Teixidor.

A les 16:45h, farem una sessió de contes per als nens i nenes i les famílies a càrrec del mestre i autor del llibre “La biblioteca el cor de l’escola” Jaume Centelles.

HI ESTEU CONVIDATS I CONVIDADES!

Darrera actualització de dimarts, 31 de gener de 2017 20:34

L'Emili Teixidor ens ha deixat

L’ Emili Teixidor, l’escriptor i mestre, va morir el dia 19 de juny. A l’escola varem tenir el privilegi de gaudir de la seva presència i compartir amb ell, conversa, paraules i rialles. Les seves obres, imatges i consells  ens han acompanyat cada dia i la seva lluita ha estat present en tot moment. Sembla que ha volgut acomiadar-se de nosaltres abans d’acabar el curs.

Emili, moltes gràcies! A l’escola t’ estimem i sempre et recordarem.

Darrera actualització de dimecres, 12 de febrer de 2014 10:44

El Gaudí al Viure St.Boi

Hola benvolguts i benvolgudes, Al  ' Viure Sant Boi '  de març, tenim un reportatge de la visita de l'Emili Teixidor a la nostra escola, us convidem a veure'l AQUÍ.

Darrera actualització de dimecres, 12 de febrer de 2014 10:46

Vídeos visita Emili Teixidor

Famílies,

Aquí teniu el vídeo de la visita de l'Emili Teixidor a l'escola, agraïm a l'Aldo, pare de Noa de P5, l'enregistrament que ara podem gaudir. Hem dividit el vídeo en 5 parts.
  1. Benvinguda d'Educació Infantil.
  2. Amb els alumnes de cinquè.
  3. Amb Cicle Inicial i Mitjà.
  4. Amb sisè.
  5. Comiat i agraïments.

Darrera actualització de dissabte, 25 de febrer de 2012 12:04

L'Emili ens ha regalat...

Benvolguts i benvolgudes,

Avui dilluns hem rebut un paquet de l'Emili Teixidor amb el seu darrer llibre: "La formiga Piga va a la biblioteca" que acaba de sortir del forn, febrer 2012, amb una bonica dedicatòria:

Als alumnes, nois i noies de l'escola Antoni Gaudí

que ompliran la biblioteca de vida!

Per molts anys!

Emili Teixidor.