Home JOCS FLORALS
JOCS FLORALS

JOCS FLORALS 2017

El proper divendres 21 d'abril, viurem la diada de Sant Jordi a l'escola.

A la tarda, a partir de les 15:00 h celebrarem els Jocs Florals, el certamen literari que cada any té lloc per Sant Jordi.
Els nens i nenes d’ Educació Infantil ens presentaran els seus “Llibres d’aula” i es lliuraran premis als contes, poemes, poemes visuals i còmics, fets pels nens i nenes de Primària.
Durant tot el dia, els alumnes de sisè ajudats per mestres organitzaran una paradeta de llibres i podreu comprar els que us agradin!! Hi haurà també una paradeta organitzada per l'AMPA, fetes per un grup de mares i pares.
TOTS I TOTES HI ESTEU CONVIDATS I CONVIDADES!!
Us hi esperem!                                                                       L’equip de mestres

Vídeo dels Jocs Florals a l'escola

Darrera actualització de dilluns, 9 de maig de 2016 07:45

JOCS FLORALS - SANT JORDI 2016

Aquest any a l’escola viurem la diada de Sant Jordi el proper dilluns 25 d’abril.
A la tarda, a partir de les 15:00 h celebrarem els Jocs Florals, el certamen literari que cada any té lloc per Sant Jordi. Els nens i nenes d’ Educació Infantil ens presentaran els seus “Llibres d’aula” i es lliuraran premis als contes, poemes, poemes visuals i còmics, fets pels nens i nenes de Primària  .
Durant tot el dia, els alumnes de sisè ajudats per mestres organitzaran una paradeta de llibres i podreu comprar els que us agradin!! Aquest any hi haurà també una paradeta organitzada per l'AMPA, on podreu comprar punts de llibre i altres detalls elaborats per un grup de famílies.
TOTS I TOTES HI ESTEU CONVIDATS I CONVIDADES!!

JOCS FLORALS 2015

Benvinguts i benvingudes al tercer trimestre,

Us recordem que demà dijous 23 d'abril, viurem la diada de Sant Jordi a l'escola a partir de les 15h.

Tots i totes hi esteu convidats i convidades, us hi esperem!

L'equip de mestres

Darrera actualització de dilluns, 17 d'agost de 2015 09:07