Home M3: MÉS MÚSICA, MESTRES!
M3: MÉS MÚSICA, MESTRES!

Música: Andreu Heredero inventa un instrument

Demaneu als vostres nens i nenes que us expliquin qui és l'Andreu Heredero i la història del seu nou instrument.

Projecte M3: Actuació final de curs 2015-2016

Aquí teniu el vídeo de l'actuació del grup de 4t.

Cantata “ Els Quatre elements”

Amb tots vosaltres: Cantata “ Els Quatre elements”

Dos Projectes que hem dut a terme a l’escola durant aquest curs s’han posat en joc per dur a escena la Cantata “Els quatre elements”:

El projecte mediambiental “Terra i Humans , units de les mans”, un projecte que ens ha dut a realitzar accions transformadores i de compromís amb el medi ambient i la sostenibilitat.
I d’una altra banda el Projecte artístic M3 “Més Música Mestres” un projecte de col·laboració amb l’escola Municipal de Música Blai Net amb l’objectiu que cada infant pugui tenir i aprendre a tocar un instrument ( UIUI, un infant, un instrument) i que anem trobant més moments per cantar junts a l’escola.

El Complex Esportiu Pau Gasol es va omplir d’art: música, cançó, dansa, pintura i poesia. I els artistes, els nens i nenes de l’escola Antoni Gaudí i les seves mestres i els nois i noies de l’escola de Música i els seus mestres. Ens va acompanyar l’artista etíop Tamrat Gezahegne que dedica la seva pintura als pobles indígenes que defensen de manera autèntica i real, la Terra que ens acull.

Aquest espai es va omplir de so, llum, paraules, moviment, color ...i emoció!!!

Comunitat educativa de l’escola Antoni Gaudí

Cantata 'ELS 4 ELEMENTS'

Benvolguts amics i amigues!
Tenim el plaer de presentar-vos l’espectacle d’art que realitzarà tot l’alumnat de l’Escola Gaudí, juntament amb l’EMM Blai Net:
“ELS 4 ELEMENTS”
Cantaran les veus de 302 alumnes, sonaran els instruments de vent metall de l’alumnat de 4t, tocaran els músics de les orquestres de la Blai Net, dansaran els infants d’infantil i es pintaran in situ uns quadres plàstics.
Aquesta Cantata està emmarcada dins el Projecte mediambiental de l’escola Antoni Gaudí “Terra i humans units de les mans” i dins el Projecte M3 “Més Música Mestres”.
Data: divendres 3 de juny
Lloc: Complex Esportiu Pau Gasol

VENIU A GAUDIR DE L’ART I
A EMOCIONAR-VOS AMB NOSALTRES!!

CANTATA QUATRE ELEMENTS

Us comuniquem que tota la comunitat educativa de l’escola Antoni Gaudí tindrem el plaer d’assistir a la Cantata “ Quatre elements” i poder escoltar la música feta per alumnes de l’escola de Música Blai Net i alumnes de 4t de la nostra escola en directe i les veus de tots els nens i nenes de l’escola. Serà un espectacle on l’expressió de l’art serà la protagonista. US HI ESPEREM A TOTS I TOTES!!!

DIA: Divendres 3 de Juny a les 17h de la tarda
LLOC: Poliesportiu Pau Gasol