Home Educació Infantil
Educació Infantil

P3. Els nostres primers dies

ELS MÉS PETITS DE L'ESCOLA NO SÓN TAN PETITS COM SEMBLEN... JA FA DIES QUE S'HAN FAMILIARITZAT I VIUEN AMB ENERGIA EL DIA A DIA! AQUÍ PODEU VEURE ELS SEUS PRIMERS DIES AL GAUDÍ!

PRESENTACIÓ P3 (Curs 17-18)

SOM LA COLLA DE P3 I AQUEST ANY SOM ELS NOUS I ELS PETITS DE L'ESCOLA... PERÒ EP! NOMÉS SOM PETITS I PETITES DE MIDA PERQUÈ PER DINS JA SOM MOLT GRANS! SOM PETITES GRANS PERSONETES, SEGUR QUE HI ESTEU D'ACORD, OI?

SOM UN GRUP MOLT JUGANER I DIVERTIT, ENS ENCANTA EL PATI I DESCOBRIR COSES NOVES, TAMBÉ ENS AGRADEN MOLT LES SORPRESES I BALLAR... I ÉS QUE ENS PASSARÍEM EL DIA BALLANT!  TENIM MOLTA ENERGIA I GANES D'APRENDRE AMB LES PROPOSTES I ELS ESPAIS QUE TROBEM A L'AULA.

LA JUDIT ÉS LA NOSTRA MESTRA, AMB ELLA HEM CONEGUT L'ESCOLA I DESCOBERT QUE TÉ UN BEBÈ A LA PANXA!!! PER AIXÒ, ARA HEM CONEGUT A LA FABI, I DE LA SEVA MÀ DESCOBRIREM MOLTES COSES I VIUREM NOVES AVENTURES. LA LOURDES TAMBÉ ENS AJUDA I ESTIMA MOLTÍSSIM...SABEU QUÈ? ELLA ESTÀ APRENENT A FER DE MESTRA I NOSALTRES TAMBÉ APRENEM D'ELLA! SI ENS VOLEU CONÈIXER, VENIU A CLASSE, PASSAREM UNA MOLT BONA ESTONA!

PRESENTACIÓ P5 (Curs 17-18)

Hola famílies.

Ara ja som els més grans d’infantil, estem molt contents d’estar a P5 i ens encanta la nostra nova classe.

L’Eva i la Irene són les nostres Mestres.

La nostra amiga Divinah ja no hi és, ha marxat a una altra escola, però han vingut la Marwa i l’Achraf.

Tenim mascotes, tres peixos: Dorado, Gelat i Globus.

Som molt responsables i els cuidem molt bé!

Darrera actualització de dijous, 26 d'octubre de 2017 11:00

PRESENTACIÓ P4 . (Curs 17-18)

Hola, Som la classe de P4!

COM VEIEU JA NO SOM ELS MÉS PETITS. PORTEM JA UN CURS D'EXPERIÈNCIES . US PODEM ASSEGURAR QUE ENS AGRADA MOLT VENIR A L'ESCOLA. TENIM UN NOU COMPANY A LA CLASSE, ES DIU BARAA. A HORES D'ARA JA ÉS UN MÉS I ESTEM MOLT CONTENTS!

DES DEL CURS PASSAT JA ENS CONSIDEREM UN EQUIP: EQUIP ESPORTISTA, EQUIP D'AMICS, EQUIP A L'HORA D'AJUDAR-NOS, DE COMPARTIR,...

AQUEST CURS ENS ESPEREN NOUS REPTES I PROPOSTES, QUE DE BEN SEGUR I ENTRE TOTS SEREM CAPAÇOS DE PODER-LOS ACONSEGUIR.

Darrera actualització de dimarts, 24 d'octubre de 2017 12:27

Ed.Infantil: LLIBRES D'AULA JOCS FLORALS