Home Cicle Mitjà
Cicle Mitjà

PRESENTACIÓ 3r (Jenni). Curs 17-18

Hola a tothom!

Som la classe de 3r i aquest curs ens hem barrejat i hem tingut l’oportunitat de fer nous amics i noves amigues. Hi ha dues nenes noves a 3r que no coneixíem i les hem acollit molt bé i es diuen Mariam i Agurne.

Ens agrada molt divertir-nos, fer bromes, jugar, aprendre i treballar.

Aquest curs ens agradaria continuar fent experiments, excursions a molts llocs, fer activitats a l’ordinador i aprendre coses noves. També ens agradaria tenir una mascota!!

I desitgem que aquest curs sigui... FANTÀSTIC!!

Darrera actualització de dimarts, 31 d'octubre de 2017 12:53

PRESENTACIÓ 4rt A (Curs 17-18)

Hola a tothom!

Som la classe de 4t A, un grup format per 11 nenes i 13 nens, en aquest curs hem tingut una nova incorporació i dos companys han marxat a una altra escola.

Ens considerem una classe moguda, xerraire i juganera, però també som treballadors, divertits i amb moltes ganes d’aprendre. Ens agrada fer excursions, les festes i les colònies, i el que no ens agrada es fer deures ni exàmens. Tampoc ens agraden les baralles ni que ens castiguin.

Esperem fer molts amics, passar un bon curs i que vagi tot genial, segur que serà un curs SUPERFANTÀSTIC!!!

Fins una altra presentació. ABRAÇADES I PETONS!

La classe de 4t A

Darrera actualització de divendres, 27 d'octubre de 2017 12:12

PRESENTACIÓ 4tB (Curs 17-18)

Bon dia famílies del Gaudí, som la classe de 4tB.

Som 12 nens i 11 nenes alegres, xerraires i disposats. Aquest curs ha vingut un nen nou que es diu Alex i estem contents, però el Marc ha marxat i el trobarem a faltar.

Ens agrada fer activitats, anar d’excursió, la música, l’educació física, l’art i els experiments. No ens agraden els exàmens sorpresa ni les baralles.

Estem molt emocionats amb aquest curs nou i diferent, esperem treballar molt però divertint-nos, que sigui un curs fantàstic i ple de sorpreses, aprendre molt… QUE SIGUI UN CURS INOBIDABLE!

Nosaltres, per aconseguir-ho ens comprometem a ser responsables, esforçar-nos al màxim i fer-ho tot amb el cor.

Adéu i que tinguem un bon curs!!

Darrera actualització de dijous, 26 d'octubre de 2017 09:42

PRESENTACIÓ 3r (Laura). (Curs 17-18)

Hola! Som els nens i nenes de tercer de l’escola Antoni Gaudí. La nostra escola és molt gran i ens agrada molt.

Aquest any, ens hem barrejat els dos grups i hem tingut la sort de conèixer nous amics. Encara que siguem dues classes, tots som una PINYA!

Nosaltres i la nostra tutora, la Laura, formem un bon equip, som molt treballadors, divertits i bromistes. Ens agrada fer moltes coses junts: riure, jugar, ajudar-nos, tractar bé als companys…

Per això, som un grup que ens agrada molt la nostra classe.

Moltes gràcies i fins aviat!

Darrera actualització de dijous, 26 d'octubre de 2017 11:01