Home Cicle Mitjà
Cicle Mitjà

Presentació 4t B

Hola estimades famílies!

Som la classe de 4tB, som un grup molt xerraire, ens fem riure mútuament, som divertits, simpàtics, bromistes, amables i ens agrada molt aprendre, el medi ambient i participar a classe.

Aquest curs tenim una tutora nova, és diu Mònica, té ulleres i sembla simpàtica, També tenim dos mestres nous, l’Anaïs i el Tony, ens faran dansa i educació física respectivament, també semblen divertits. Comencem a baixar sols de la classe, perquè ja som grans! Tenim una companya nova, la Nerea, que és molt maca, un company nou, en Achraf, que és molt eixerit i una minicompanya, una planta que les mestres ens han regalat. I a la pista hi ha xarxes per les cistelles!!

Aquest curs esperem passar-ho bé, esforçar-nos per sentir-nos orgullosos de nosaltres mateixos, jugar junts, estimar-nos i aprendre molt.

Fins aviat!!! Hasta luego!!! See you soon!!!

4tA: Ens presentem

Som la classe de 4t A. Som 25 alumnes: 13 nenes i 12 nens. La nostra tutora és l’Ester, que ja estava amb nosaltres l’any passat.

Som ordenats, amables,treballadors, simpàtics i juganers. Som una classe divertida.

L’any passat érem més petits però ara estem creixent. Encara som una mica xerraires i de vegades no ens entenem i ens acabem barallant, però cada vegada menys.

Ens agrada treballar amb tots els mestres, ens agrada jugar però també estudiar i fer coses divertides.

Ens agrada ajudar als altres, som molt bons amics i bons companys.

A alguns els agrada el futbol, i molt.

Ens agrada anar d’excursió, de colònies i investigar.

Cada any estudiem una obra d’en Gaudí, aquest any estem estudiant la Colònia Güell.

I sobretot acceptem a l’altre tal com és.

PRESENTACIÓ 3rB

Hola famílies del Gaudí!

Nosaltres som la classe de 3rB. El nostre grup està format per 11 nenes i 13 nens i sentim alegria perquè tenim un company nou, l’Adam. Durant aquest curs la nostra tutora serà la Jennifer i ens ajudarà molt en tot.

Ens agrada molt llegir, treballar, descobrir i jugar. Som un grup divertit, motivat i comencem el nou curs tenint moltes ganes d’aprendre coses noves. Sabem que tercer és més difícil que segon però tenim les piles carregades. Ens comprometem a treballar gaudint molt!

Segur que serà un curs genial! Som-hi!

PRESENTACIÓ 3rA

Hola a tothom, som la classe de 3rA. Som un grup juganer, divertit, treballador i graciós. Aquest curs hem acollit a dos nens nous: l'Alejandro i el Sergi i esperem que es trobin còmodes amb nosaltres. Tenim una mestra que es diu Laura i ja la coneixem. És molt bona, dolça, afectuosa i divertida.

Esperem que aquest curs sigui genial i per això caldrà treballar, fer cas als mestres i ser bons companys. Segur que passarem un bon curs! Fins aviat.