Home Cicle Superior
Cicle Superior

6èA. PRESENTACIÓ CURS

Hola, nosaltres som la classe de 6è A i per fi som els grans de l’escola.

Ens agradaria presentar-nos dient que no parlem molt i que mai ens enfadem però no seria veritat. Som xerraires i de vegades ens molestem… encara que també juguem i parlem junts i formem un grup molt bo. Hem acollit molt bé a una nova companya, tot i que preferim dir a una nova AMIGA. El seu nom és Nayala i ve d’una escola que es diu Mercè Rodoreda i està a Santa Coloma de Gramenet. La nostra profe és la mateixa que el curs passat, la    Mª José.  Esperem que sigui el millor curs del món!

Darrera actualització de divendres, 26 d'octubre de 2018 15:09

5è A. PRESENTACIÓ CURS

Hola!!

Som la classe de 5è A i som 23 alumnes, 11 nenes i 12 nens. Tenim una mestra nova, que es diu Montse i és molt maca i sap anglès.

Som una classe molt activa, juganera i treballadora. Som molt amics i amigues.

Esperem que aquest any sigui divertit I que aprenem moltes coses noves.

Bon curs!!

5è B. PRESENTACIÓ CURS

ELS DE CINQUÈ ENS PRESENTEM

Hola, bon dia famílies del Gaudí! La classe de cinquè B es presenta!

Som tretze nens i deu nenes i som xerraires, alegres i entusiastes i tenim moltes ganes de començar aquest curs. La nostra tutora és la Mónica que com sempre ens ajuda a seguir endavant amb la seva manera d’animar-nos i fer-nos classe. Ens agraden les aventures, les excursions i anar a la piscina, i sobretot fer pinya, quan algú no sap alguna cosa o té un problema l’ajuden els seus companys. Aquest any han vingut dos nens nous, l’Adrián i la Charleny, que són amables i juganers com nosaltres. El que menys ens agrada és estar avorrits i el que més ens agrada és estar en grup amb la nostra tutora.

Esperem d’aquest curs treballar dur i aprendre molt!

Atentament,

L’equip de 5èB

Darrera actualització de dimarts, 9 d'octubre de 2018 15:48

6è B. PRESENTACIÓ CURS

Hola, bon dia famílies, ja som a sisè! Aquest any és l’últim curs, i el volem aprofitar al màxim ja que som els més grans de l’escola.

Estem aconseguint el nostre repte del curs passat: ser més puntuals. També hem de millorar no xerrar tant quan no toca i respectar el torn de paraula.

Tenim una mestra nova que es diu Laura Guerrero, però en veritat no és nova perquè ja la vam tenir a primer. Ha arribat una alumna nova que es diu Agatha i ens agrada que estigui amb nosaltres.

Som una classe xerraire, a vegades som una mica ganduls quan no ens agrada l’assignatura però quan tenim una motivació ens esforcem i som treballadors.

Aquest curs serà especial, inoblidable i ens ho passarem genial!!!

Darrera actualització de dimarts, 25 de setembre de 2018 11:25