Home Cicle Superior
Cicle Superior

Presentació 5è A (Curs 17-18)

Som la classe de 5è A. Som 25 alumnes, 14 nenes i 11 nens. Aquest any hem canviat de profe, es diu María José. També han vingut dues nenes noves. L’Elizabeth ve de l’escola Vicente Aleixandre, que està a Martorell i és divertida i treballadora. L’Alejandra ve de l’escola Ntra. Sra. De la Capilla, que està a Jaén i és alta i simpàtica.
Som agradables, simpàtics, xerraires i graciosos però de vegades no ens esforcem prou. Ens agrada fer esport, el futbol, ballar, explicar anècdotes, dibuixar, escoltar música i jugar amb els nostres amics i amigues.
Aquest curs esperem aprendre moltes coses noves i que sigui diferent! Esperem gaudir molt i ajudar els altres!

Bon curs a tots i totes!

Presentació 5è B (Curs 17-18)

Ja som a cinquè!
Bon dia, ens presentem, som la classe de cinquè B de l’escola Antoni Gaudí i encara no tenim nom.
Primer de tot direm que som una mica impuntuals, que som una mica rucs ja que de vegades ens barallem i que cada vegada que entra una mestra a la classe comencem a xerrar, però intentarem millorar amb l’esforç de tota la classe.
Durant el curs anterior vam millorar en molts aspectes:  ja no ens barallem tant...estem començant a aconseguir el nostre repte; som una mica treballadors; xarrem una mica ja que som amics. Ens hem fet grans, ens estimem tots i juguem més en equip. També sabem estar tranquils. Ens agrada fer activitats però no ens agraden els exàmens sorpresa. Som bromistes.
En aquesta classe hi ha gent molt simpàtica i és fàcil fer amics.

Crec que aquest curs serà fantàstic!!!

EL MUSICAL PARTICIPATIU 6È

La classe de sisè es presenta al musical participatiu “Vine a la banda!”, de S. K. Albrecht i J. Althouse.

La classe de sisè viurà una experiència inoblidable: cantar, ballar i actuar en un musical, inspirat en els anys 50, que els endinsarà en els orígens del rock, amb música en directe i en un teatre "de veritat".

El professorat disposarà de 3 sessions de formació, treballaran veus i coreografia, faran 1 assaig general al mateix teatre i, finalment, tots podran gaudir del vostre espectacle!

VÍDEOS DE L'ESPECTACLE
  1. Vine a la Banda!
  2. Rocky Cotorra
  3. L'últim ball és per a mi
  4. És un àngel
  5. Sh-boom
  6. Splish-Splash
  7. Shake, rattle and roll
  8. Ets com de foc

Darrera actualització de dijous, 26 d'octubre de 2017 09:38

PRESENTACIÓ 6è. (Curs 17-18)

Bon dia famílies, som els nens i nenes de sisè i us volem presentar al nostre company nou que es diu Martí i ja és un més de la nostra classe. També a la nostra nova tutora que es diu Laura i comença l’aventura amb nosaltres. Ens sentim una mica tristos perquè aquest serà l’últim curs a l’escola Gaudí però alhora amb forces i energia per acabar l’etapa de Primària amb molts bons records.
Som un grup xerraire, molt divertit i creatiu. Aquest curs ens hem plantejat dos reptes. Un serà formar una pinya entre tots i totes i l’altre intentar no parlar tant ni interrompre als altres.
Ens agradaria acabar aquesta etapa sent una família i portant-nos a tots al cor.

I així és la nostra classe i a nosaltres ens agrada com és.