Home Cicle Superior
Cicle Superior

PRESENTACIÓ 6è. (Curs 17-18)

Bon dia famílies, som els nens i nenes de sisè i us volem presentar al nostre company nou que es diu Martí i ja és un més de la nostra classe. També a la nostra nova tutora que es diu Laura i comença l’aventura amb nosaltres. Ens sentim una mica tristos perquè aquest serà l’últim curs a l’escola Gaudí però alhora amb forces i energia per acabar l’etapa de Primària amb molts bons records.
Som un grup xerraire, molt divertit i creatiu. Aquest curs ens hem plantejat dos reptes. Un serà formar una pinya entre tots i totes i l’altre intentar no parlar tant ni interrompre als altres.
Ens agradaria acabar aquesta etapa sent una família i portant-nos a tots al cor.

I així és la nostra classe i a nosaltres ens agrada com és.

5è: El camí al cor. Comiat Emília

5è: Daltabaix a la Festa Major 2017

El passat dissabte dia 20 de maig, dintre del marc de les festes majors de Sant Boi, els alumnes de 5è de la nostra escola van participar en el Daltabaix (festival de música que organitza l'escola de música BlaiNet). Vam unir els nostres instruments de vent als de l'orquestra de vent dels alumnes de l'escola de música per tal d'oferir un petit concert i omplir de música la Rambla de Rafael Casanova. Va ser molt divertit i vam aprendre molt. Fins allà vam anar fent rua darrere d'una batucada de nens. L'experiència ha estat, per tots, molt positiva.

Moltes gràcies als alumnes que han participat i a les seves families per acompanyar-nos i aplaudir-nos tant. Així dóna gust fer música!!

Darrera actualització de dilluns, 22 de maig de 2017 13:10 Llegiu-ne més...

6è: Sortida a la Cripta de la Colònia Güell

Hola,

L'alumnat de 6è vam visitar la Cripta de la Colònia Güell i hem fet un petit vídeo per ensenyar-vos tot el que vam fer. Vam aprendre moltes coses!!

Noa i Patricia

Darrera actualització de dijous, 18 de maig de 2017 11:18