Home FESTES CASTANYADA
Escola

Mural 'Obriu les portes'

El dilluns dia 4 de juny els alumnes de 5è de l'escola Antoni Gaudí van inaugurar el mural "Obriu les portes". Ha estat un treball amb la coordinació de VIO, col·lectiu d'ajuda a les persones refugiades. El mural representa 4 moments de la vida d'una persona refugiada, units per un camí que porta a un futur millor, els 4 moments són: la sortida, el viatge, l'arribada i el futur.

Gràcies noies i nois de 5è, gràcies VIO!

Llegiu-ne més...

Xerrada al Gaudí

Hola famílies,

Germans, convivència impossible? Aquesta xerrada ofereix pautes, idees i suggeriments per promoure una millor convivència.

A càrrec de M. HELENA TOLOSA COSTA, Mestra, logopeda, psicopedagoga, P.N.L., terapeuta familiar.

Dijous 22 de febrer de 2018, de 17.30 a 19 h

Recomanat a famílies amb infants a partit de 6 anys

PORTES OBERTES CURS 2018-2019

Dimecres 14 de març, a les 9'30h i a les 17h

Més informació:

Preinscripció curs 2018-2019

BON NADAL I FELIÇ ANY 2018

Consell d'Infància i Adolescència

Benvolguts i benvolgudes,

Hem acomiadat al Pedro de 6è, el nostre representant al Consell dels infants i donem la benvinguda a la Gal.la de 4t.

Els nostres representants són l'Unai de 5è i la Gal.la de 4t.

Actualment, 15 centres educatius i 5 entitats d'iniciativa social aporten representants a aquest organisme del qual formen part 36 infants d'entre 9 i 11 anys. El Consell d'Infància i Adolescència de Sant Boi es va constituir el mes de març de 2015. El seu objectiu és contribuir a fer que els infants exerceixin la ciutadania i participin en el procés de construcció de la ciutat.

Darrera actualització de dilluns, 4 de desembre de 2017 15:50