Home FESTES CASTANYADA
Escola

Xerrada al Gaudí

Hola famílies,

Germans, convivència impossible? Aquesta xerrada ofereix pautes, idees i suggeriments per promoure una millor convivència.

A càrrec de M. HELENA TOLOSA COSTA, Mestra, logopeda, psicopedagoga, P.N.L., terapeuta familiar.

Dijous 22 de febrer de 2018, de 17.30 a 19 h

Recomanat a famílies amb infants a partit de 6 anys

PORTES OBERTES CURS 2018-2019

Dimecres 14 de març, a les 9'30h i a les 17h

Més informació:

Preinscripció curs 2018-2019

BON NADAL I FELIÇ ANY 2018

Consell d'Infància i Adolescència

Benvolguts i benvolgudes,

Hem acomiadat al Pedro de 6è, el nostre representant al Consell dels infants i donem la benvinguda a la Gal.la de 4t.

Els nostres representants són l'Unai de 5è i la Gal.la de 4t.

Actualment, 15 centres educatius i 5 entitats d'iniciativa social aporten representants a aquest organisme del qual formen part 36 infants d'entre 9 i 11 anys. El Consell d'Infància i Adolescència de Sant Boi es va constituir el mes de març de 2015. El seu objectiu és contribuir a fer que els infants exerceixin la ciutadania i participin en el procés de construcció de la ciutat.

Darrera actualització de dilluns, 4 de desembre de 2017 15:50

Avui, dia de la Música a l'escola

DIA 22 de NOVEMBRE, DIA DE LA MÚSICA

Aprofitant el bon temps, els alumnes i mestres hem celebrat plegats el dia de la Música a la pista de l'escola.

Hem interpretat la cançó "Pintem el món de molts colors"  i així tot serà més bonic i farem el món per tu i per mi!!

Tot cantant, hem anat creant un collage fins arribar a obtenir una imatge plena de color i de col·laboració!! BONA FESTA DE MÚSICA!! VISCA LA MÚSICA!!

Darrera actualització de divendres, 1 de desembre de 2017 09:33