Home Eco-racó
Eco-Racó

Demà divendres, entrega de kits d'orgànica!!!!

Ajuda’ns a millorar Sant Boi. A casa l’orgànica… al marró!!.

Vine a buscar el teu kit de reciclatge de l'orgànica a l'escola.

Demà divendres 19 de maig, de 16:30 a 17h, a la plaça Gaudí

(L'Ajuntament distribuirà un nou cubell airejat i un paquet de bosses compostables per domicili i podreu preguntar tots aquells dubtes que tingueu.)

Ecofont

Us convidem a utilitzar l'Ecofont, un tipus de lletra “foradada” que ens permet estalviar fins a un 20% de tinta.

Darrera actualització de divendres, 16 d'octubre de 2015 08:49 Llegiu-ne més...

L'APILO XII JA HA ARRIBAT!

EL COET APILO XII VA FER PARADA AHIR DIA 10 D'ABRIL A LA NOSTRA ESCOLA! LA MISSIÓ HA COMENÇAT! TENIM FINS EL DIA 10 DE MAIG PER OMPLIR-LO A VESSAR! ESTEM A L'ESPERA DE MÉS CONTENIDORS PERQUÈ TENIM MOLTES PILES PERÒ...EN VOLEM MÉS! RÀPID, RÀPID!  NENS I NENES, MARES I PARES, TIETS I TIETES, AVIS I ÀVIES, VEÏNS I VEÏNES, AMICS I AMIGUES... LES PILES GASTADES CAP A COL·LE! SOM-HI!!

Consells festes ecològiques

Famílies us deixem uns consells ecològics per aquestes festes.

Demaneu a les vostres cartes regals sense piles.

Recicla el paper de regal. Si no l'estripes ni el fas malbé, el pots aprofitar per a un altra ocasió.

Si el teu arbre té llums intermitents, enrecorda't de desendollar-ho durant la nit. Estalviaràs energia!!!

Quan hagin passat les festes, recicla tot el que pugis i per separat: el cartró, el plàstic i el vidre de les ampolles de cava... als seus contenidors.

Si l'avet de Nadal és natural, porta-ho a un punt verd per a que es pugui replantar en un jardí. Al costat del Mercat de la Muntanyeta trobareu el punt verd.

Darrera actualització de dilluns, 19 de desembre de 2011 21:15

Bon ús de l'aigua

altMolts de nosaltres procurem dutxar-nos en comptes de banyar-nos, és molt divertida l’aigua però es un ben escàs. A continuació un consell per fer un bon ús de l’aigua:
Heu de tenir una garrafa d’aigua buida a l’hora de la dutxa, i omplir-la en el moment que som esperant per l’aigua calenta. Podem aprofitar una mitjà de 5 llitres per dutxa i després reutilitzar-la per beure, o per regar les plantes de casa, per canviar l’aigua dels peixos o tortugues o per fregar el terra per exemple. Us animem a recuperar aquesta aigua!

Darrera actualització de dijous, 3 de juny de 2010 13:14