4a Marató d’Estalvi Energètic contra la Pobresa Energètica

Hola a tots i totes,

Participarem de l'1 al 28 de febrer en la 4a Marató d’Estalvi Energètic contra la Pobresa Energètica.
Llegiu-ne més...

Projecte d'escola curs 2018-2019

Benvolguts i benvolgudes,

Aquí teniu la presentació del projecte global d'escola, 'Sant Boi, Mirades'

BON NADAL I FELIÇ ANY 2019

SABÓ AL PODER

Imprimeix

Hola, som el alumnes de 6è. Aquest any, tenim un projecte molt important, que és el projecte SABÓ. Nosaltres, estem molt nerviosos i nervioses per vendre sabó perquè mai ho hem fet però ja arribat el nostre moment i ara sentirem el mateix que tots els alumnes que han passat per 6è. QUINS NERVIS!!! Per això hem fet un vídeo ensenyant-vos tot el procés, on per cert les famílies ens han ajudat molt, MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES!! Per si no ho sabeu, estarem venent sabons 100·/. naturals a la fira de la Puríssima els dies 6,7 i 8 a la zona de la muntanyeta. Com cada any, venem sabó per recaptar diners i anar-nos tots junts a esquiar. Gràcies a les nostres mestres/tutores per ajudar-nos.

Esperem que us agradi el vídeo que vam fer amb molt esforç i il·lusió.

US ESPEREM ALLÀ.

DE PART DELS ALUMNES DE 6è

Representants consell escolar

Imprimeix

Copyright © 2019 Escola Antoni Gaudí. Tots els drets són reservats.
Joomla! és un programari lliure distribuït sota la llicència GNU/GPL.